Či už ide o náhodnú kontrolu z úradu alebo prehľad pre vlastné účely, poriadok v príjmoch a výdajoch Vám ušetrí veľa starostí. A v niektorých prípadoch aj nemalú finančnú sumu – pokiaľ sa rozhodnete využívať služby daňových poradcov, poriadok v dokumentoch urýchli ich prácu.
Krabice od topánok plné faktúr môžu byť záložný variant, no výrazne lepšie je evidovať príjmy a výdaje v elektronickej podobe. Vďaka tomu sú faktúry:
- ľahko upraviteľné,
- neustále dostupné z akéhokoľvek zariadenia s internetom,
- prepojené s pokladnicou,
- rýchlo chronologicky zoraditeľné,
- a ľahko filtrovateľné.
Ako na evidenciu výdajov online
V iDoklade zvoľte možnosť Financie a záložku Pokladnica. Následne pridajte Nový výdaj Úhrada faktúry.
Poriadok v pokladnici
Pokladnica Vám uľahčí kompletnú evidenciu hotovostných dokladov. Najskôr zadáte počiatočný stav a potom stačí už len pravidelne dopĺňať príjmy a výdaje.
V iDoklade môžete vytvoriť až 5 pokladníc pre domácu menu a ďalšie pre zahraničnú.
Pokladnica umožňuje taktiež evidenciu dokladov s DPH. Pri výdajových pokladničných dokladoch si vypočítanú výšku DPH môžete upraviť podľa skutočnosti uvedenej na papierovom doklade.
Prezrite si aj ďalšie návody na prácu v iDoklade alebo ako čo najefektívnejšie využiť novinky v iDoklade.