Februárová várka noviniek dobre padne predovšetkým tímovým hráčom a podnikavcom. Po novom môžete dať prístup k firemnému účtu iDoklad aj svojim kolegom, prípadne z jedného účtu fakturovať online pre viaceré firmy. iDoklad si po novom pamätá aj zadané filtre. Poďme sa spolu pozrieť na všetky vychytávky.
1. Viac pracovníkov pod jedným iDoklad účtom
Potrebujete v jednej firme prístup k evidencii alebo vytváraniu dokladov pre viacero ľudí? Po novom môžete jeden účet iDoklad zdieľať aj so svojimi kolegami. Každý sa prihlasuje pod svojím menom, nemusíte tak používať rovnaké prihlasovacie údaje.
Majiteľ firemného účtu v iDoklade jednoducho pozve ostatných k spolupráci v sekcii Nastavenia, v ktorej vyberie záložku Používatelia a v nej nájde Zoznam používateľov.
2. Viac firiem pre jedného používateľa
Ak rozbiehate ďalšie podnikanie, nemusíte si cez ďalší e-mail na novú živnosť zakladať nový iDoklad účet. Pod jedným účtom (jeden majiteľ a jedno heslo) máte teraz možnosť spravovať viacero firiem.
Rozbaľte roletku Moja firma v pravom hornom rohu a zvoľte možnosť Založiť novú firmu. Pri zakladaní novej firmy postupujte presne ako pri prvej registrácii do iDokladu, ibaže e-mail a heslo už vypĺňať nemusíte.
Ak sa chcete prepnúť do iDokladu inej firmy, zvoľte na roletke možnosť Prepnúť a vyberte si z ponúkaného zoznamu svojich firiem.
3. Koniec opakovaného zadávania filtrov
iDoklad si po novom pamätá vaše filtrovanie. Ak sa napríklad z vyfiltrovaného zoznamu faktúr prepnete do niektorej konkrétnej faktúry a vrátite sa späť na zoznam, bude stále rovnaký – vyfiltrovaný.
4. Automatické upozornenie na limit platiteľa DPH
Neplatitelia DPH si už nemusia sami strážiť hranicu pre registráciu k platbe DPH. Ak na ňu dosiahnete, iDoklad vám zašle informačnú správu. Hranicu obratu 49 790 € za posledných 12 mesiacov totiž sleduje na základe obratu peňazí vo faktúrach.
Ak vám takéto upozornenie príde, postupujte podľa návodu v správe. Najskôr si ale skontrolujte, či nemáte vo faktúrach doklady, ktoré sa do sumy nezapočítavajú.
Ako sa vám páčia naše novinky a s čím ďalším vám môžeme v iDoklade spraviť radosť? Dajte nám vedieť v komentári pod článkom, prípadne na našom Facebooku.
dobrý deň, vemi by sme ocenili jednu službu, ktorá už čiastočne funguje pri zadávaní novej faktúry – ak máme nového odberateľa, vieme ho hneď zaradiť aj do adresára, a pokračovať vo vypisovaní. Veľmi by takýto postup pomohol aj pri zadávaní položiek do faktúry. v momente, že mám novú položku, druh tovaru, nevieme ho momentálne z vypisovannej faktúry zaradiť rovno aj do skladového zoznamu a pri najbližšom vypisovaní si ho rovno automaticky vytiahnuť. alebo sa to dá a len sme na to neprišli? :-) Vopred ďakujem za odpoveď
Dobrý deň, nové položky cenníka je skutočne najlepšie pridať pred samotným vystavovaním faktúry. Evidujeme už takúto požiadavku, zatiaľ však nebol určený termín na takéto vylepšenie. Každopádne ďakujeme za podnet a možno tu napíše viac používateľov, že presne toto chýba aj im a priorita zapracovania tým stúpne.