Poďakujte za úhradu a môžete pripojiť aj vianočné blahoželanie. Nahodili sme decembrové novinky v iDoklade
Priamo z iDokladu môžete odteraz odosielať poďakovanie za uhradenie faktúry svojim klientom. Pripojiť k nemu môžete aj prianie pokojných Vianoc. Prečítajte si, čo je nové.
Posielajte poďakovanie za úhradu automaticky
Každý podnikateľ vie, že uhradená faktúra nie je pri niektorých klientoch samozrejmosťou. Prečo teda klientom za včasné uhradenie nepoďakovať a nezvýšiť šance na to, že nabudúce opäť zaplatia včas? Poďakovanie môžete odosielať priamo z iDokladu.
Okrem zlepšenia vzťahu so zákazníkom poďakovanie klientovi taktiež potvrdí, že platba v poriadku dorazila na váš účet.
Máte dve možnosti, ako poďakovanie odosielať:
- Automaticky. Poďakovanie klientovi iDoklad pošle na základe spárovaných bankových výpisov s faktúrami (na spárovanie iDokladu s bankou potrebujete minimálne Obľúbené predplatné). Stačí si v Nastaveniach – Predaj zaškrtnúť Zasielať poďakovanie za úhradu. V momente, keď iDoklad zaznamená, že vám na účet prišla platba spárovaná s faktúrou, automaticky odošle poďakovanie na e-mail uvedený na faktúre.
Predmet a text automatického e-mailu si môžete upraviť v Nastaveniach – E-maily a pripojiť napríklad prianie pokojných sviatkov.
V šablóne môžete využiť zástupné znaky ako vo všetkých ostatných automatických textoch, napríklad pre číslo faktúry, sumu alebo dátum.
- Ručne. Toto poďakovanie je dostupné aj používateľom s Bezplatným a Základným predplatným. Môžete ho odoslať vždy, keď pridáte k faktúre celkovú alebo čiastočnú úhradu.
Alebo spätne na detaile úhrady faktúry tlačidlom Poďakovať.