Od zavedenia predplatného online fakturácie iDoklad, si jedno z predplatných vybralo už viac ako 4 tisíc zákazníkov.
Predplatné sme zaviedli na Slovensku predovšetkým preto, aby sme sa slovenským používateľom mohli venovať naplno. S tým je spojená predovšetkým telefonická zákaznícka podpora určená len pre Slovensko. Legislatívne a funkčné novinky v iDoklade sú šité na mieru slovenským používateľom, napr. párovanie platieb so slovenskými bankami, alebo kompletná databáza firiem dostupná cez našepkávač, či vyhľadávanie dopĺňanie údajov podľa IČO.
Predplatné = Kvalitnejšie služby na mieru
Zavedenie predplatného sme dlho zvažovali a v rozhodovaní nám pomohol aj výskum, ktorí sme robili medzi Vami, používateľmi. Okrem iného z neho vyplynulo, že Vám najviac chýbala evidencia nákladov, či práca so zásobami a skladový aparát ktorá je súčasťou nových predplatných. Vďaka tomu, že podľa jednotlivých predplatných presne vieme, ako iDoklad využívate, zaviedli sme aj telefonickú podporu, ktorá sa sústreďuje po novom len na slovenských zákazníkov. Na jej fungovanie máme iba pozitívne ohlasy.
Chcete sa s nami tiež podeliť o Vaše skúsenosti s novými predplatnými?
- Napíšte priamo do komentárov pod článok alebo
- pridajte komentár na stránku na Facebooku.
Či už ste si vybrali základné, obľúbené alebo prémiové predplatné alebo i naďalej využívate najnižšie predplatné, ktoré je zadarmo, prajeme Vám veľa úspechov v podnikaní s iDokladom.